Τετάρτη 18 Φεβρουαρίου 2015

ΤΑ ΟΛΙΣΘΗΡΑ ΣΗΜΕΙΑ



ΤΑ ΟΛΙΣΘΗΡΑ ΣΗΜΕΙΑ

Σημεία Ολισθηρά ο Χώρος και ο Χρόνος.
Αποφεύγω τις επιπτώσεις τους, ενώ αυτοί δραπετεύουν.
Ζω  ανάμεσα τους, συνθλιβόμενος  και αναγεννώμενος.

Επίπονη δυσχέρεια η αδυναμία μου να καθορίσω
Τα όριά τους, καθώς ζω σε άλλες εποχές, ηρωικές,
με   τοπία αρμόζοντα σε σκηνικά θεάτρου.

Είμαι κάποιος, άλλος, που υποδύεται άλλους ρόλους,
σε άλλους χωροχρόνους και ιδανικά γεγονότα.
Είναι αλήθεια όμως ότι αναφύομαι με τις υποδύσεις μου.

Ενθουσιάζομαι που δημιουργώ μέσα στις αλλαγές
των τόπων και των καιρών, νέος ιδαλγός
Με δύναμη και πνοή για έργα ιδανικά.

Διαιωνίζομαι και πλαστουργώ στις ζωές μου,
στις οδύνες και στις ηδονές, στα όνειρα
Και στους τραγικούς έρωτές μου, για πάντα.

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ  ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΣ
Από τη συλλογή «ΤΑ ΟΛΙΣΘΗΡΑ ΣΗΜΕΙΑ»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου